Teknik Destek ve Bakım

Teknik Destek ve Bakım

Mobil ve sabit şebeke operatörleri , internet servis sağlayıcıları ve çeşitli kurumlara kurulmuş olan komünikasyon sistemleri için servis sözleşmesi (SLA) kapsamında verilen arıza giderme hizmetidir.

Servis sözleşmesi kapsamına tüm komünikasyon sistemleri ile ilgili;

– Arıza bildirimlerinin çağrı merkezinde karşılanması

– Arıza kaydının açılması

– Arızalara uzaktan müdahale edilmesi

– Gerekiyorsa sisteme yerinde müdahale edilmesi

– Arızalı ürünlerin değiştirilmesi

– Ürün değişiminde gereken tüm lojistik faaliyetler

– Arızanın üreticiden kaynaklanması durumunda sorunun üreticiye bidirilmesi ve takip edilmesi

– Arızanın kapatılması ve raporlanması

işleri hizmet kapsamındadır.

Bu hizmet 5×8 (resmi tatil günleri dışında) ve 7×24 (resmi tatil günleri dahil) verilebildiği gibi, müşterinin talebine göre farklı zaman dilimlerine de yayılabilir.